Politica de retur, condiții și proceduri pentru returnarea/refuzul bucatelor și a serviciului livrare.

În privința rambursării, aceasta va fi realizată în mod direct de către Premium Distribution S.R.L. dacă plata a fost efectuată în numerar, la livrare sau cu cardul online. Astfel, contravaloarea va fi rambursată într-un cont IBAN pus la dispoziție de către client.

Pentru a putea evalua gravitatea situației, și a iniția procedura de schimb sau returnare a valorii comenzii este necesar ca solicitantul să realizeze un email în care va indica datele cu caracter personal nume, prenume, număr de telefon și adresa de email, va prezenta dovada de acceptare a comenzii care a fost primită pe email, va atașa check-ul companiei și va descrie motivul returului sau solicitării rambursării. În funcție de gravitatea situației Premium Distribution S.R.L. va rambursa contravaloarea comenzii, total sau parțial, după caz sau poate livra produsul lipsă fără a percepe o taxă de livrare de la client.

Raportarea efectuată cu rea-credință și/sau folosirea abuzivă a Platformei, în vederea obținerii contravalorii comenzilor și/sau a despăgubirilor, pot atrage suspendarea sau blocarea accesului la Platformă. Comanda care a fost livrată la adresa indicată, nu se va rambursa,  dacă motivul nu este din greșeala Premium Distribution S.R.L.. Atunci, clientul se obligă să recepționeze comanda la adresa indicată.

Pentru sugestii sau neclarități vă rugăm să contactați serviciul relații cu clienții: +37369305522 sau scrieți email la office@katanasushi.md